Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MNG ve ÖGER Holding ile yakınen akrabalığım var ...
Priapos sorunu tabiki yönetimde değildirde altta çalışan adamlar sanki çok başıboş kalıyorlar öyle bir izlenim var onlar için müşteri olsada olur olmasada olur.