Priapos sorunu tabiki yönetimde değildirde altta çalışan adamlar sanki çok başıboş kalıyorlar öyle bir izlenim var onlar için müşteri olsada olur olmasada olur.
MNG de sanırsam öyle bir boşluk var ...
Aldığım maaş kadar çalışırım düşüncesi oluşmaya başladı bazı firmalarda malesef...
Ancak Personel Departmanı gereken ilgiyi gösterecektir.
Bizim Göverimiz de memnun kalmadığımız hizmeti gerek sanal yoldan , gerekse şube müdürüne bireysel olarak iletmek..