Osman Bey ; MNG ile ilgili şikayetinizi detayları ile bana iletirseniz gerekli işleme soktururum

...
Artık gerek yok 4 gün (cumartesi pazar araya girince) kargo ulaşmayınca zaten mng ye ödenecek olan yıllık kargo ücreti kadar zarara girdik.. daha fazla girmenin anlamı yok...