• 12-09-2010, 15:23:03
    #10
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    kurtulus923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kusura bakma ama "benden ayrılınca direk başkası ile çıkıyor demişsin". kıskandırmak vs saçma,ben arkama bakmam bile böyle yapılsaydı.
    Katılıyorum.

    Unutmak için pc'yi bırak dışarı çık bol bol arkadaşlarınla gez çok faydası oluyor. Şimdi yalnız olduğun için mesaj bekliyorsun, kafan orada oluyor. Ve unutmak için sakın birini bulmak gibi bir hata da yapma.
  • 12-09-2010, 15:23:30
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    Umursamamak ve yokmuş gibi davranıp yeni ilişkilere açılman daha iyi olacaktır, sevgilinde baya acı çeker bu davranışınla
  • 12-09-2010, 15:26:20
    #12
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umursamamak ve yokmuş gibi davranıp yeni ilişkilere açılman daha iyi olacaktır, sevgilinde baya acı çeker bu davranışınla
    Zaten umursamaz bi tavrım var. Bu yüzden çok kavga ediyorduk, acı çekicek özellikle 8 gün sonra okullar açılınca.
  • 12-09-2010, 15:29:38
    #13
    iRC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrılmak istiyorum ama onsuz hep bi boşluk var. Barışıncada soğukluk var
    Çivi çiviyi söker. Sen de başkasını bul.
  • 12-09-2010, 15:34:31
    #14
    yarabandı olmuşsun bi nevi hocam. sussam gönül razı değil modundasın ama konuşmak bir şeye yaramayacaktır. benden söylemesi. gez toz biraz, başka şeylerle ilgilen, bu olayın çevresinde durursan bir adım ileri gidemezsin. imkanın varsa hatta 1-2 gün uzaklaş çevrenden, emin ol yararını görürsün. olmadı benim noyu yolliyim, kızın adıyla kaydet bana atarsın mesaj kıza mesaj falan atma
  • 12-09-2010, 15:34:50
    #15
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çivi çiviyi söker. Sen de başkasını bul.
    Bize yakışmaz, onu unutmak için başkasını kullanmak.
  • 12-09-2010, 15:35:30
    #16
    Hay ALLAH'ım ne günlere kaldık biri gelir biri gider takma.Şunu unutma Kimse için değmez bu hayat üzülmeye
  • 12-09-2010, 15:40:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun...
    Aynı Olay benim de başıma geldi. Hala da sürüyor...
    Bir kızı 4 senedir seviyorum. İlk sevdiğimi söylediğimde tam bir yıl çıktık, hep bağırıyordu. Hep küsüyordu filan. Saçma sebepler sunuyordu önüme bir yıl sonunda yeter dedim ayrıldık. Fakat hala onu unutamıyorum. 2 sene önce tekrar çıkalım dedim. Yalvardım yakardım çünkü dayanamıyordum fakat hıhı. 1 gün çıktı sonra sana yaptığı gibi kıskandırmak içinmiş vs. vs. işte 2 sene onunla çıkmak için çabaladım yani tükürüğümü yaladım ( ıyyy çok iğrenç ) Geçenlerde kardeşim dediği çocukla bile çıkmış. İşte konuştuk onunla bu çıkma meselesini dedim. Sen kardeşim dediğin çocuklarla çıkmaya başlamışsın artık ooo senin sonun fenasi dedim. O da işte bu seni ilgilendirmez filan kendi kararım. O zaman bastım küfrü ( normalde kimseye küfretmem ) en sonda "Hayatında Başarılar Dilerim" sonra facebook, telefon, msn filan hepsinden sildim

    Şu an hala unutmuş değilim ama unutmak gerekiyor!
  • 12-09-2010, 15:43:42
    #18
    Çıkmak derken, gökdelene mi çıkıyonuz ? Nereye çıkıyonuz ?