kusura bakma ama "benden ayrılınca direk başkası ile çıkıyor demişsin". kıskandırmak vs saçma,ben arkama bakmam bile böyle yapılsaydı.
Katılıyorum.
Unutmak için pc'yi bırak dışarı çık bol bol arkadaşlarınla gez çok faydası oluyor. Şimdi yalnız olduğun için mesaj bekliyorsun, kafan orada oluyor. Ve unutmak için sakın birini bulmak gibi bir hata da yapma.