Konu
7.5 Aylık bir ilişkinin tek mesajla bitişi.
12-09-2010, 15:35:30
#16
Kungiman
Hay ALLAH'ım ne günlere kaldık
biri gelir biri gider takma.Şunu unutma Kimse için değmez bu hayat üzülmeye