Konu
7.5 Aylık bir ilişkinin tek mesajla bitişi.
12-09-2010, 15:23:30
#11
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Umursamamak ve yokmuş gibi davranıp yeni ilişkilere açılman daha iyi olacaktır, sevgilinde baya acı çeker bu davranışınla