Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umursamamak ve yokmuş gibi davranıp yeni ilişkilere açılman daha iyi olacaktır, sevgilinde baya acı çeker bu davranışınla
Zaten umursamaz bi tavrım var. Bu yüzden çok kavga ediyorduk, acı çekicek özellikle 8 gün sonra okullar açılınca.