Geçmiş olsun...
Aynı Olay benim de başıma geldi. Hala da sürüyor...
Bir kızı 4 senedir seviyorum. İlk sevdiğimi söylediğimde tam bir yıl çıktık, hep bağırıyordu. Hep küsüyordu filan. Saçma sebepler sunuyordu önüme bir yıl sonunda yeter dedim ayrıldık. Fakat hala onu unutamıyorum. 2 sene önce tekrar çıkalım dedim. Yalvardım yakardım çünkü dayanamıyordum fakat hıhı. 1 gün çıktı sonra sana yaptığı gibi kıskandırmak içinmiş vs. vs. işte 2 sene onunla çıkmak için çabaladım yani tükürüğümü yaladım ( ıyyy çok iğrenç ) Geçenlerde kardeşim dediği çocukla bile çıkmış. İşte konuştuk onunla bu çıkma meselesini dedim. Sen kardeşim dediğin çocuklarla çıkmaya başlamışsın artık ooo senin sonun fenasi dedim. O da işte bu seni ilgilendirmez filan kendi kararım. O zaman bastım küfrü ( normalde kimseye küfretmem ) en sonda "Hayatında Başarılar Dilerim" sonra facebook, telefon, msn filan hepsinden sildim

Şu an hala unutmuş değilim ama unutmak gerekiyor!