7.5 Aylık bir ilişkinin tek mesajla bitişi. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
7.5 Aylık bir ilişkinin tek mesajla bitişi.
23
●
1.475
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
7.5 Aylık bir ilişkinin tek mesajla bitişi.
1
2
3
12-09-2010, 15:44:39
#19
Rudeboy
iRC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bize yakışmaz, onu unutmak için başkasını kullanmak.
Onu unutmak için başkasını kullanmayacaksın.
Doğru insanı bulacaksın.
12-09-2010, 15:59:48
#20
By_ReFLeX
zaten habire atlet değiştirir gibi sevgili değiştiren kızdan ne hayır gelirki... kurtulduğuna şükretmelisin.allaha havale et gitsin... düşme peşine...
12-09-2010, 16:00:29
#21
delikanli53
Birisi seni bırakacaksa bırak gitsin, dönerse senindir. Dönmezse zaten hiç senin olmamıştır!!!!!!
12-09-2010, 16:12:08
#22
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
delikanli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birisi seni bırakacaksa bırak gitsin, dönerse senindir. Dönmezse zaten hiç senin olmamıştır!!!!!!
Bırakın bu arabesk lafları
12-09-2010, 16:26:11
#23
41Yazılım
@Rudeboy doğru demiş ömürüm. Kullanmak için çıkma sevmek için bul birini doğru insanı bul bu sefer.
12-09-2010, 17:23:51
#24
BuRacK
Üyeliği durduruldu
takma kafaya. bekarlık sultanlıktır
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler