Konu
7.5 Aylık bir ilişkinin tek mesajla bitişi.
12-09-2010, 15:29:38
#13
Rudeboy
iRC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayrılmak istiyorum ama onsuz hep bi boşluk var. Barışıncada soğukluk var
Çivi çiviyi söker. Sen de başkasını bul.