Kardeş Pakistan Yardımlarımızı Bekliyor....
23
●1.583
- 19-08-2010, 19:22:19arkadaşlar hesap numaraları Vakfın değil, başbakanlık yada Kızılıya ait. Koyduğum resim sadece üzerindeki yazıdan ibaretti. Vakıf ile herhangi bir bağımda yoktur. Pakistan için, Kızılay, Başbakanlık ve 3-4 tane hayır kurumu yardım toplamakta. İstediğiniz kuruma yardımlarınızı gönderebilirsiniz.gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2010, 19:30:00haklısınız bende de vardı bir zamanlar. ama 3-5 tane şerefsizin yaptıkları yüzündeki Pakistandaki 16 milyon insana yardım etmemek olmaz ki. Sanırım en güvenli yol, Başbakanlık hesapları,bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2010, 17:25:05Herkesin yardım etmesi gerekir.Özellikle müslümanların.
Saçma sapan şeyler yazmaya hiç gerek yok bence.Irkçı söylemlerden birşey kazanmassınız.
Yardım eden Allah rızası için ediyor.İçimizde aç var edebiyatı yapmayın.Onlar bize yardım ederken Bolluk içinde yaşamıyorlardı.
Pakistan için el ele... - 20-08-2010, 18:03:47Derneklere güvenmiyorum demiş bazı arkadaşlar. Diyanette yardım topluyo . Sitesinden bilgi alabilirsiniz.
Ayrıca ülkemizde o kadar insan açlıktan organlarını satıyor olabilir. Bunu soyleyen arkadaşım bırakın pakisatını bırakın filistini türkiyede bile yardım yaptıgını düşünmüyorum ben senin...
Şuan pakisatın ekonomik durumu çok mu iyi ki. 100 yıl önce iyi olsun. Onlar bizim için birşeyler yapmışlarsa eger. Bizim Türk halkı olarak elimizden geleni yapmamız gerekir.
Ayrıca ben kendi yerime koyuyorum; Onların yerinde ben olsam.O sefaletin içinde ben olsam galiba veremezdim son bilezigimi .... - 20-08-2010, 18:45:58Arkadaşlar bende kendi vatandaşlarımıza yardım yapılmasından yanayım.
Dün akşam haberlerinde izledim gerçekten tüylerim diken diken oldu.
2 çocuk babası bir adam eve geliyor iftar için ne yemek var diye soruyor, karısı ise birşey yoktu yemek yapamadım diye cevap veriyor. Adam hayatına son veriyor.
Sonra mı?
Sonra her zaman olduğu gibi yardım yağıyor eve ama ne fayda. Lütfen etraftaki böyle insanlara yardım edelim.
Kızılay Pakistan için büyük yardımlar yapıyor dün akşam haberlerinde sadece 1 dakikada kurulabilen mevlana evlerini gösterdiler yaklaşık 50 tır kadar bu evlerden gidecekmiş. Şimdiden battaniye ve insani yardım paketleri uçakla zaten ulaştırılmış. - 20-08-2010, 18:52:51Üyeliği durdurulduR10 da dış ülkelere yardım konusu açılmaz. Açtığın gibi her taraftan muhalefet mesajları alırsın. Bizim ülkemizde yardıma muhtaç yokmu, neden o ülkeye gönderiyoruz gibi mesajlar her dışarıya yardım konusunda var. İnsan ı insan olduğu için seviceksin ve bu sebeple yardım ediceksin. Pakistanlı olmuş ıraklı olmuş almanyalı olmuş türkiyeli olmuş ne fark eder? Türkiyede deprem olduğu zaman kaç ülke yardımda bulundu o ülkelerin içinde aç insan yokmu? Zorluk çeken halkı yokmu?
Bu arada bu mesajı yazmama sebep olan bir diğer etkende tv de çıkmış ankara dışkapı ssk hastanesinin avlusunda kışın ortasında yaşayan aile için yardım konusu açtım. Konudada belirttim r10 dan güvenilir bir kaç arkadaşla toplanan parayı teslim ederiz yada direkt onlar götürsün gibisinden belirtmeme rağmen muhalefetler çıktı şunu dedi eee direkt adamın hesabı olsa yardım ederiz ne bilelim sizin o parayı yemeyeceğinizi filan gibi mesajlar yazıldı. Ben o ailenin hesap numarasınıda aldım. O mesajları yazan kişilerin hiç biri hesap numarasını istemedi. Bir kaç arkadaş r10 dan yardımcı oldu onlarda zaten konu açıldığı zaman yardım edicem diyen arkadaşlardı. Sadece boş atıyoruz başka birşey yok kendi ülkemize yardım diyoruz. Kendi ülkemizde kendi memleketimizde ihtiyacı olan aile için açılan konuyuda gördük. Toplasan 20 kişi ilgilenmedi konu ile. - 20-08-2010, 21:01:50Bir üstteki mesajda dediği gibi bu forumda yardım konuları açılmaz.
Yardım konuları açılınca hemen klasik muhabbet olan önce biz kendi ülkemizdekileri düşünelim elden bizene safsataları yazılmaya başlanır. Ama bunları yazanların büyük çoğunluğu adım gibi eminim bir başkasına 10 lira faydası geçmemiş insanlardır. Sonra tartışmalar çıkar moderatör kimden tarafsa diğer taraftakileri banlar ! ve konuya cevap yazılamadan silinir r10 da sistem böyle işliyor.
Bu nedenledirki pakistan'daki ve diğer tüm müslüman ülkelerdeki kardeşlerimize allahtan yardım diliyorum kendim elimden geldiğince yapıyorum, yardım eden herkeze dualarımızı ediyoruz, yardım etmeyenlerde önce biz mantığını düşününenleride allah hidayet eylesin. Diyorum...