R10 da dış ülkelere yardım konusu açılmaz. Açtığın gibi her taraftan muhalefet mesajları alırsın. Bizim ülkemizde yardıma muhtaç yokmu, neden o ülkeye gönderiyoruz gibi mesajlar her dışarıya yardım konusunda var. İnsan ı insan olduğu için seviceksin ve bu sebeple yardım ediceksin. Pakistanlı olmuş ıraklı olmuş almanyalı olmuş türkiyeli olmuş ne fark eder? Türkiyede deprem olduğu zaman kaç ülke yardımda bulundu o ülkelerin içinde aç insan yokmu? Zorluk çeken halkı yokmu?
Bu arada bu mesajı yazmama sebep olan bir diğer etkende tv de çıkmış ankara dışkapı ssk hastanesinin avlusunda kışın ortasında yaşayan aile için yardım konusu açtım. Konudada belirttim r10 dan güvenilir bir kaç arkadaşla toplanan parayı teslim ederiz yada direkt onlar götürsün gibisinden belirtmeme rağmen muhalefetler çıktı şunu dedi eee direkt adamın hesabı olsa yardım ederiz ne bilelim sizin o parayı yemeyeceğinizi filan gibi mesajlar yazıldı. Ben o ailenin hesap numarasınıda aldım. O mesajları yazan kişilerin hiç biri hesap numarasını istemedi. Bir kaç arkadaş r10 dan yardımcı oldu onlarda zaten konu açıldığı zaman yardım edicem diyen arkadaşlardı. Sadece boş atıyoruz başka birşey yok kendi ülkemize yardım diyoruz. Kendi ülkemizde kendi memleketimizde ihtiyacı olan aile için açılan konuyuda gördük. Toplasan 20 kişi ilgilenmedi konu ile.