Derneklere güvenmiyorum demiş bazı arkadaşlar. Diyanette yardım topluyo . Sitesinden bilgi alabilirsiniz.
Ayrıca ülkemizde o kadar insan açlıktan organlarını satıyor olabilir. Bunu soyleyen arkadaşım bırakın pakisatını bırakın filistini türkiyede bile yardım yaptıgını düşünmüyorum ben senin...
Şuan pakisatın ekonomik durumu çok mu iyi ki. 100 yıl önce iyi olsun. Onlar bizim için birşeyler yapmışlarsa eger. Bizim Türk halkı olarak elimizden geleni yapmamız gerekir.
Ayrıca ben kendi yerime koyuyorum; Onların yerinde ben olsam.O sefaletin içinde ben olsam galiba veremezdim son bilezigimi ....