bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deniz Fenerinden sonra yardım yapmaya korkar oldum.
haklısınız bende de vardı bir zamanlar. ama 3-5 tane şerefsizin yaptıkları yüzündeki Pakistandaki 16 milyon insana yardım etmemek olmaz ki. Sanırım en güvenli yol, Başbakanlık hesapları,