Arkadaşlar bende kendi vatandaşlarımıza yardım yapılmasından yanayım.

Dün akşam haberlerinde izledim gerçekten tüylerim diken diken oldu.
2 çocuk babası bir adam eve geliyor iftar için ne yemek var diye soruyor, karısı ise birşey yoktu yemek yapamadım diye cevap veriyor. Adam hayatına son veriyor.
Sonra mı?
Sonra her zaman olduğu gibi yardım yağıyor eve ama ne fayda. Lütfen etraftaki böyle insanlara yardım edelim.

Kızılay Pakistan için büyük yardımlar yapıyor dün akşam haberlerinde sadece 1 dakikada kurulabilen mevlana evlerini gösterdiler yaklaşık 50 tır kadar bu evlerden gidecekmiş. Şimdiden battaniye ve insani yardım paketleri uçakla zaten ulaştırılmış.