Herkesin yardım etmesi gerekir.Özellikle müslümanların.
Saçma sapan şeyler yazmaya hiç gerek yok bence.Irkçı söylemlerden birşey kazanmassınız.
Yardım eden Allah rızası için ediyor.İçimizde aç var edebiyatı yapmayın.Onlar bize yardım ederken Bolluk içinde yaşamıyorlardı.
Pakistan için el ele...