Bir üstteki mesajda dediği gibi bu forumda yardım konuları açılmaz.
Yardım konuları açılınca hemen klasik muhabbet olan önce biz kendi ülkemizdekileri düşünelim elden bizene safsataları yazılmaya başlanır. Ama bunları yazanların büyük çoğunluğu adım gibi eminim bir başkasına 10 lira faydası geçmemiş insanlardır. Sonra tartışmalar çıkar moderatör kimden tarafsa diğer taraftakileri banlar ! ve konuya cevap yazılamadan silinir r10 da sistem böyle işliyor.
Bu nedenledirki pakistan'daki ve diğer tüm müslüman ülkelerdeki kardeşlerimize allahtan yardım diliyorum kendim elimden geldiğince yapıyorum, yardım eden herkeze dualarımızı ediyoruz, yardım etmeyenlerde önce biz mantığını düşününenleride allah hidayet eylesin. Diyorum...