1 Tenefüs , Tek Taraflı Aşk / Başımdan Geçen Bir Aşk Olayı
46
●4.784
- 14-08-2010, 19:00:31sevipte sevilememek en kötüsü işte neden insanlar kendilerini gerçekten seven kişileri umursamazki ? Bizlerde öyleyiz aslında birileri bizi seviyor onları göz ardı ediyoruz ve bizimle ilgilenmeyen birilerine bağlanıp acı çekiyoruz..
- 14-08-2010, 19:25:46Üyeliği durdurulduÇok etkileniyor be insan
ben de buna yakın şeyler yaşadım arkadaşım çok iyi anlıyorum seni, ben de hala unutamadım, çok yakınız birbirimize duygusal konuda
Sevmek yok artık, aşk yok, kimseyi sevmeyecem diyorum kendi kendime sadece işime gücüme bakıyorum ve gerçekten bu duyguyu bastırmak zor.
- 15-08-2010, 12:08:55MeTaL_FıRTıNa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDeğerli yorumlarınız için teşekkür ederim.TRojan_NETwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada kralburda arkadaşımız -rep vermiş.
- 15-08-2010, 14:49:06hacı sana şunu diyim şuanda 21 yaşındayım tek taraflı olan lise aşkım vardı bi tane ismi gülnur demirkol du iyikızdı hoştu sevecendi hep severdim aslında ama tek taraflıydı onu her tenefüs görürdüm 3 yıl boyunca aynı okuldaydık ama ben ona bir merhaba bile diyemedim çünkü yok demesinden korkuyordum.ben okulu bitirdim tabi oda o okulu bitirdiği gibi evlenmişti haberini aldım ve evlendkten 8 ay sonra kocası onu bırakıp kaçmıştı ben ne yaptım söylümmü karnında 3 aylık çocuğu ile onunla evlenmek istedim ve şuanda nişanlıyım kısmet olursa bir kaç aya evlenmeyi bile düşünüyorum.......
- 15-08-2010, 15:33:16MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDeğerli yorumlarınız için teşekkür ederim.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah senin için hayırlısı olur kardeşim. Bu arada ajhier arkadaşımız'da -rep atmayı denemiş ama becerememiş.DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"gaza gelme tutmaz o kitap" gibi bir yorum bırakmış. Kimsenin gaz verdiği yok, kimsenin de gaz aldığı yok. 3 Senedir şiir yazıyorum ve başarılı olduğuma inanıyorum. Ve ilk kitabımı çıkararar kendimi denemek istiyorum. Ayrıca benim sana kitap çıkarırsam tutar mı ? Diye birşey dediğimi hatırlamıyorum. 
Saygılar. - 15-08-2010, 16:07:2357 Tane şiirim bulunuyor hocam.DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevmek yok artık, aşk yok, kimseyi sevmeyecem diyorum kendi kendime sadece işime gücüme bakıyorum ve gerçekten bu duyguyu bastırmak zor.