• 14-08-2010, 19:00:31
    #19
    sevipte sevilememek en kötüsü işte neden insanlar kendilerini gerçekten seven kişileri umursamazki ? Bizlerde öyleyiz aslında birileri bizi seviyor onları göz ardı ediyoruz ve bizimle ilgilenmeyen birilerine bağlanıp acı çekiyoruz..
  • 14-08-2010, 19:25:46
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Çok etkileniyor be insan

    ben de buna yakın şeyler yaşadım arkadaşım çok iyi anlıyorum seni, ben de hala unutamadım, çok yakınız birbirimize duygusal konuda Sevmek yok artık, aşk yok, kimseyi sevmeyecem diyorum kendi kendime sadece işime gücüme bakıyorum ve gerçekten bu duyguyu bastırmak zor.
  • 15-08-2010, 12:08:55
    #21
    MeTaL_FıRTıNa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevipte sevilememek en kötüsü işte neden insanlar kendilerini gerçekten seven kişileri umursamazki ? Bizlerde öyleyiz aslında birileri bizi seviyor onları göz ardı ediyoruz ve bizimle ilgilenmeyen birilerine bağlanıp acı çekiyoruz..
    TRojan_NETwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok etkileniyor be insan

    ben de buna yakın şeyler yaşadım arkadaşım çok iyi anlıyorum seni, ben de hala unutamadım, çok yakınız birbirimize duygusal konuda Sevmek yok artık, aşk yok, kimseyi sevmeyecem diyorum kendi kendime sadece işime gücüme bakıyorum ve gerçekten bu duyguyu bastırmak zor.
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

    Bu arada kralburda arkadaşımız -rep vermiş.
  • 15-08-2010, 14:09:47
    #22
    3 sene az degil lise asklarida bambaska (:
  • 15-08-2010, 14:49:06
    #23
    hacı sana şunu diyim şuanda 21 yaşındayım tek taraflı olan lise aşkım vardı bi tane ismi gülnur demirkol du iyikızdı hoştu sevecendi hep severdim aslında ama tek taraflıydı onu her tenefüs görürdüm 3 yıl boyunca aynı okuldaydık ama ben ona bir merhaba bile diyemedim çünkü yok demesinden korkuyordum.ben okulu bitirdim tabi oda o okulu bitirdiği gibi evlenmişti haberini aldım ve evlendkten 8 ay sonra kocası onu bırakıp kaçmıştı ben ne yaptım söylümmü karnında 3 aylık çocuğu ile onunla evlenmek istedim ve şuanda nişanlıyım kısmet olursa bir kaç aya evlenmeyi bile düşünüyorum.......
  • 15-08-2010, 14:57:09
    #24
    Reveloper
    Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sen şair ol ya kalemin baya iyi
    kalem değil klavye
  • 15-08-2010, 15:33:16
    #25
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 sene az degil lise asklarida bambaska (:
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalem değil klavye
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

    DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı sana şunu diyim şuanda 21 yaşındayım tek taraflı olan lise aşkım vardı bi tane ismi gülnur demirkol du iyikızdı hoştu sevecendi hep severdim aslında ama tek taraflıydı onu her tenefüs görürdüm 3 yıl boyunca aynı okuldaydık ama ben ona bir merhaba bile diyemedim çünkü yok demesinden korkuyordum.ben okulu bitirdim tabi oda o okulu bitirdiği gibi evlenmişti haberini aldım ve evlendkten 8 ay sonra kocası onu bırakıp kaçmıştı ben ne yaptım söylümmü karnında 3 aylık çocuğu ile onunla evlenmek istedim ve şuanda nişanlıyım kısmet olursa bir kaç aya evlenmeyi bile düşünüyorum.......
    İnşallah senin için hayırlısı olur kardeşim. Bu arada ajhier arkadaşımız'da -rep atmayı denemiş ama becerememiş. "gaza gelme tutmaz o kitap" gibi bir yorum bırakmış. Kimsenin gaz verdiği yok, kimsenin de gaz aldığı yok. 3 Senedir şiir yazıyorum ve başarılı olduğuma inanıyorum. Ve ilk kitabımı çıkararar kendimi denemek istiyorum. Ayrıca benim sana kitap çıkarırsam tutar mı ? Diye birşey dediğimi hatırlamıyorum.

    Saygılar.
  • 15-08-2010, 16:03:00
    #26
    hocam kitabını çıkardıktan sonra bana bir pm at ilk alan ben olayım şiir kitabı eğer ytazacaksan bir kaç şiir yadım edebilirim lisede yazdığım şiirlerim var
  • 15-08-2010, 16:07:23
    #27
    DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kitabını çıkardıktan sonra bana bir pm at ilk alan ben olayım şiir kitabı eğer ytazacaksan bir kaç şiir yadım edebilirim lisede yazdığım şiirlerim var
    57 Tane şiirim bulunuyor hocam.