3 sene az degil lise asklarida bambaska (:
kalem değil klavye
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
hacı sana şunu diyim şuanda 21 yaşındayım tek taraflı olan lise aşkım vardı bi tane ismi gülnur demirkol du iyikızdı hoştu sevecendi hep severdim aslında ama tek taraflıydı onu her tenefüs görürdüm 3 yıl boyunca aynı okuldaydık ama ben ona bir merhaba bile diyemedim çünkü yok demesinden korkuyordum.ben okulu bitirdim tabi oda o okulu bitirdiği gibi evlenmişti haberini aldım ve evlendkten 8 ay sonra kocası onu bırakıp kaçmıştı ben ne yaptım söylümmü karnında 3 aylık çocuğu ile onunla evlenmek istedim ve şuanda nişanlıyım kısmet olursa bir kaç aya evlenmeyi bile düşünüyorum.......
İnşallah senin için hayırlısı olur kardeşim. Bu arada
ajhier arkadaşımız'da -rep atmayı denemiş ama becerememiş.

"gaza gelme tutmaz o kitap" gibi bir yorum bırakmış. Kimsenin gaz verdiği yok, kimsenin de gaz aldığı yok. 3 Senedir şiir yazıyorum ve başarılı olduğuma inanıyorum. Ve ilk kitabımı çıkararar kendimi denemek istiyorum. Ayrıca benim sana kitap çıkarırsam tutar mı ? Diye birşey dediğimi hatırlamıyorum.
Saygılar.