sevipte sevilememek en kötüsü işte neden insanlar kendilerini gerçekten seven kişileri umursamazki ? Bizlerde öyleyiz aslında birileri bizi seviyor onları göz ardı ediyoruz ve bizimle ilgilenmeyen birilerine bağlanıp acı çekiyoruz..
Çok etkileniyor be insan
ben de buna yakın şeyler yaşadım arkadaşım çok iyi anlıyorum seni, ben de hala unutamadım, çok yakınız birbirimize duygusal konuda

Sevmek yok artık, aşk yok, kimseyi sevmeyecem diyorum kendi kendime sadece işime gücüme bakıyorum ve gerçekten bu duyguyu bastırmak zor.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
Bu arada
kralburda arkadaşımız -rep vermiş.