• 14-08-2010, 17:55:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hocam sen şair ol ya kalemin baya iyi
  • 14-08-2010, 17:58:17
    #11
    Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sen şair ol ya kalemin baya iyi
    Allah izin verirse yakında sponsor bir kitap evi bulup , ilk kitabımı bastırmak istiyorum.
  • 14-08-2010, 18:07:21
    #12
    Kalemi bırakma elinden asla ne kadar acı çekersen çek hepsini kaleme al. Ben de yaşadım senin yaşadıklarını lise yıllarımda benimki daha farklı bir olaydı sevgilisi de yoktu hep bana umut veriyordu sonrasında kocaman bir hayal kırıklığı.. Hepsi aynı işte,hepsi acı çektirir tüketir bizi içten içe. Tükenmişliği nasıl mı sona erdirdim diye soracak olursan; hep yazdım acılarımı,anılarımı,tükenmişliğimi... Yazmak rahatlatır insanı,hala yazarım. Onu içinde sona erdirmek konusuna gelince zor da olsa zaman isteyen bir süreç. Zamanın saramayacağı yara yoktur. Kendini başka işlere vermelisin onu içinden kovmalısın ona ait, varsa,anılarını beyninden silmeli, fotoğraf v.s kısacası ona dair onu hatırlatacak ne varsa yok etmelisin ve hep yazmalısın başka şeylere vermelisin kendini..
  • 14-08-2010, 18:14:15
    #13
    rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalemi bırakma elinden asla ne kadar acı çekersen çek hepsini kaleme al. Ben de yaşadım senin yaşadıklarını lise yıllarımda benimki daha farklı bir olaydı sevgilisi de yoktu hep bana umut veriyordu sonrasında kocaman bir hayal kırıklığı.. Hepsi aynı işte,hepsi acı çektirir tüketir bizi içten içe. Tükenmişliği nasıl mı sona erdirdim diye soracak olursan; hep yazdım acılarımı,anılarımı,tükenmişliğimi... Yazmak rahatlatır insanı,hala yazarım. Onu içinde sona erdirmek konusuna gelince zor da olsa zaman isteyen bir süreç. Zamanın saramayacağı yara yoktur. Kendini başka işlere vermelisin onu içinden kovmalısın ona ait, varsa,anılarını beyninden silmeli, fotoğraf v.s kısacası ona dair onu hatırlatacak ne varsa yok etmelisin ve hep yazmalısın başka şeylere vermelisin kendini..
    Keşke hocam keşke, sevgilisi olmasaydı. En azından bir umut olurdu, ama işte sevgilisi olunca saygımızdan dolayı birşey diyemiyoruz. Ama işte sevgilisi olmasaydı, bir umut doğabilirdi.
  • 14-08-2010, 18:30:45
    #14
    Hocam benimki de öyle bilindik umutlardan değil yalan umutlardandı hiçbir birlikteliğimiz de olmamıştı o zamanlar. En etkili çözümü unutmak yüreğinden silmek, Allah yardımcın olsun.
  • 14-08-2010, 18:42:34
    #15
    rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benimki de öyle bilindik umutlardan değil yalan umutlardandı hiçbir birlikteliğimiz de olmamıştı o zamanlar. En etkili çözümü unutmak yüreğinden silmek, Allah yardımcın olsun.
    Zamanla yazdığım kağıt buruş buruş oldu, kalbimde aynı o şekilde zamanla buruşuyor.
  • 14-08-2010, 18:43:05
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TeHLiXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçek aşk, azraille can alma yarışına girmektir
    .............unutursun inş
  • 14-08-2010, 18:49:48
    #17
    Benim gibi duygusuzun birini bile etkiledin
  • 14-08-2010, 18:53:18
    #18
    HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gibi duygusuzun birini bile etkiledin
    Estafurlah hocam, saygılar.