• 15-08-2010, 16:33:03
    #28
    Hocam benim de 70'i aşkın şiirim,denemem falan var ortaklaşa bişey yapalım
  • 15-08-2010, 16:57:34
    #29
    gerçekten içten yazılmış bir yazı okurken hissediyorsun zaten. eline sağlık. bence gerçek aşk sevipte sevilmemektir.
  • 15-08-2010, 17:28:39
    #30
    çok etkileyici
  • 15-08-2010, 18:05:16
    #31
    Annesinden dayak yediği halde yinede anne diye ağlayan bir çocuktur AŞK.
  • 15-08-2010, 19:00:05
    #32
    rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim de 70'i aşkın şiirim,denemem falan var ortaklaşa bişey yapalım
    RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten içten yazılmış bir yazı okurken hissediyorsun zaten. eline sağlık. bence gerçek aşk sevipte sevilmemektir.
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok etkileyici
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annesinden dayak yediği halde yinede anne diye ağlayan bir çocuktur AŞK.
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
  • 16-08-2010, 22:36:30
    #33
    Üyeliği durduruldu
    paylaştığın için teşekkür ederim arkadaşım.
  • 19-08-2010, 11:52:07
    #34
    DeLtaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paylaştığın için teşekkür ederim arkadaşım.
    Yorumun için ben teşekkür ederim.
  • 19-08-2010, 12:07:16
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten zor bir durum peki nişanlı demişsin lise 1 den sevgili olduğu çocuk ile mi nişanlı ? Yoksa o hayatım dediği çocuktan ayrılıp başka birini bulan ile mi nişanlı bilgin var mı ?
  • 19-08-2010, 12:08:39
    #36
    TugaySena33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten zor bir durum peki nişanlı demişsin lise 1 den sevgili olduğu çocuk ile mi nişanlı ? Yoksa o hayatım dediği çocuktan ayrılıp başka birini bulan ile mi nişanlı bilgin var mı ?
    Lise 1'de beraber olduğu çocuk ile nişanlı.