Hocam benim de 70'i aşkın şiirim,denemem falan var ortaklaşa bişey yapalım
gerçekten içten yazılmış bir yazı okurken hissediyorsun zaten. eline sağlık. bence gerçek aşk sevipte sevilmemektir.
Annesinden dayak yediği halde yinede anne diye ağlayan bir çocuktur AŞK.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.