rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim de 70'i aşkın şiirim,denemem falan var ortaklaşa bişey yapalım
RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerçekten içten yazılmış bir yazı okurken hissediyorsun zaten. eline sağlık. bence gerçek aşk sevipte sevilmemektir.
Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok etkileyici
Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Annesinden dayak yediği halde yinede anne diye ağlayan bir çocuktur AŞK.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.