• 19-08-2010, 12:12:49
    #37
    Alıntı
    Çaresiz derdimin sebebi belli
    Dermanı yaramda arama doktor
    Şifa bulmaz gönlüm senin elinden
    Boşuna benimle uğraşma doktor

    Aşk yarasıdır bu ilaç kapatmaz
    Verdiğin teselli beni avutmaz
    Dermanı yardadır sende bulunmaz
    Boşuna benimle uğraşma doktor

    Dokunma, dokunma...
    Benim Gönül Yarama
    Dokunma Doktor...

    Bedenimde değil kalbimde derdim
    Tek alışkanlığım bir zalim sevdim
    Sen çekil yanımdan sevdiğim gelsin
    Boşuna zamanı harcama doktor
    Hakan Taşıyan - Doktor harika bir şarkı kaç gündür bunu dinliyorum ama amatör olarak Sefa Topsakal harika söylemiş gerçekten. Tam beni anlatıyor.
  • 20-08-2010, 22:48:59
    #38
    Bende senin durumuna benzer bir durum yaşadım 5 yıldır aynı durumdayım
  • 21-08-2010, 03:23:03
    #39
    Yanlızlığıyla dost olan bir ben var sanardım.. Kafasın atınca birşeyler yazıp karalayan da... Umutsuz aşkı için şiir yazanı da ben bilirdim. Her zaman okul sıramda tek oturmayı, ortamlarda tek takılmayı yeğlerim. Yanlızlığım en iyi arkadaşım derim. Aşklarım hep umutsuz..

    Gerçekten helal olsun hocam.. Hem olay üzücü ve bi o kadar da etkileyici, hem de yazınız... Eğer MSN adresinizi PM atarsanız sizinle birşey görüşmek istiyorum. Ne cürret derseniz,

    Elma Yayınevi Yayın Danışmanı
    Emir Doğan
  • 21-08-2010, 03:27:45
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Ergenlik duygularıyla yazılmış bir saçmalık, tabi paraya çevirebilirsiniz. Bu dönemde saçmalıklar para kazanıyor unutmayalım. Bi' yayınevi falan görüşseniz iyi olur bence.
  • 21-08-2010, 10:30:33
    #41
    nightclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlızlığıyla dost olan bir ben var sanardım.. Kafasın atınca birşeyler yazıp karalayan da... Umutsuz aşkı için şiir yazanı da ben bilirdim. Her zaman okul sıramda tek oturmayı, ortamlarda tek takılmayı yeğlerim. Yanlızlığım en iyi arkadaşım derim. Aşklarım hep umutsuz..

    Gerçekten helal olsun hocam.. Hem olay üzücü ve bi o kadar da etkileyici, hem de yazınız... Eğer MSN adresinizi PM atarsanız sizinle birşey görüşmek istiyorum. Ne cürret derseniz,

    Elma Yayınevi Yayın Danışmanı
    Emir Doğan
    PM Atılmıştır.

    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ergenlik duygularıyla yazılmış bir saçmalık, tabi paraya çevirebilirsiniz. Bu dönemde saçmalıklar para kazanıyor unutmayalım. Bi' yayınevi falan görüşseniz iyi olur bence.
    Bir saçma diyen siz çıktınız, her neyse her yoruma saygımız var. Teşekkürler.
  • 21-08-2010, 16:44:39
    #42
    Hacı ne yaptın ya, yeminle okurken kalbim güm güm atıyordu. Bizde o sıralardan geçtik, halen daha geçiyoruz. Her seven sevilse keşke.
  • 21-08-2010, 17:39:02
    #43
    Üyeliği durduruldu
    vay bee ne aşkmış ++
  • 21-08-2010, 17:58:52
    #44
    Yorumlarınız için teşekkür ederim.
  • 26-08-2010, 17:02:21
    #45
    nightclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlızlığıyla dost olan bir ben var sanardım.. Kafasın atınca birşeyler yazıp karalayan da... Umutsuz aşkı için şiir yazanı da ben bilirdim. Her zaman okul sıramda tek oturmayı, ortamlarda tek takılmayı yeğlerim. Yanlızlığım en iyi arkadaşım derim. Aşklarım hep umutsuz..

    Gerçekten helal olsun hocam.. Hem olay üzücü ve bi o kadar da etkileyici, hem de yazınız... Eğer MSN adresinizi PM atarsanız sizinle birşey görüşmek istiyorum. Ne cürret derseniz,

    Elma Yayınevi Yayın Danışmanı
    Emir Doğan
    Hocam henüz bir dönüş olmadı.