nightclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlızlığıyla dost olan bir ben var sanardım.. Kafasın atınca birşeyler yazıp karalayan da... Umutsuz aşkı için şiir yazanı da ben bilirdim. Her zaman okul sıramda tek oturmayı, ortamlarda tek takılmayı yeğlerim. Yanlızlığım en iyi arkadaşım derim. Aşklarım hep umutsuz..

Gerçekten helal olsun hocam.. Hem olay üzücü ve bi o kadar da etkileyici, hem de yazınız... Eğer MSN adresinizi PM atarsanız sizinle birşey görüşmek istiyorum. Ne cürret derseniz,

Elma Yayınevi Yayın Danışmanı
Emir Doğan
PM Atılmıştır.

Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ergenlik duygularıyla yazılmış bir saçmalık, tabi paraya çevirebilirsiniz. Bu dönemde saçmalıklar para kazanıyor unutmayalım. Bi' yayınevi falan görüşseniz iyi olur bence.
Bir saçma diyen siz çıktınız, her neyse her yoruma saygımız var. Teşekkürler.