Yanlızlığıyla dost olan bir ben var sanardım.. Kafasın atınca birşeyler yazıp karalayan da... Umutsuz aşkı için şiir yazanı da ben bilirdim. Her zaman okul sıramda tek oturmayı, ortamlarda tek takılmayı yeğlerim. Yanlızlığım en iyi arkadaşım derim. Aşklarım hep umutsuz..
Gerçekten helal olsun hocam.. Hem olay üzücü ve bi o kadar da etkileyici, hem de yazınız... Eğer MSN adresinizi PM atarsanız sizinle birşey görüşmek istiyorum. Ne cürret derseniz,
Elma Yayınevi Yayın Danışmanı
Emir Doğan
Hocam henüz bir dönüş olmadı.