Çok etkileniyor be insan
ben de buna yakın şeyler yaşadım arkadaşım çok iyi anlıyorum seni, ben de hala unutamadım, çok yakınız birbirimize duygusal konuda

Sevmek yok artık, aşk yok, kimseyi sevmeyecem diyorum kendi kendime sadece işime gücüme bakıyorum ve gerçekten bu duyguyu bastırmak zor.