sevipte sevilememek en kötüsü işte neden insanlar kendilerini gerçekten seven kişileri umursamazki ? Bizlerde öyleyiz aslında birileri bizi seviyor onları göz ardı ediyoruz ve bizimle ilgilenmeyen birilerine bağlanıp acı çekiyoruz..