Ben Yandım Sizde Yanmayın [SmileAdsl]
23
●2.674
- 13-06-2007, 06:52:28smileadsl'in ya da diğer adsl sağlayıcılarının kendi altyapısı mı var? hepsi telekom'dan port alarak hizmet veriyorlar.. yani bir nevi reseller hepsi..orumcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
atıyorum xxhosting diye bir hosting firması var. bu firma dışında hiçkimsenin sunucusu yok. firmadan reseller almış adamdan 10$'a mı host alırsın yoksa 12$ verip firmanın kendisinden mi alırsın?
telekomda bi sorun olursa ortada ne smileadsl kalır ne bişi.. neti gidecek adamları arayacaksın sana "yapabileceğimiz birşey yok" diyecekler. telekom hata yapacak portun kapanacak. smileadsl hata yapacak portun kapanacak. telekomu beğenmiyorsun, tamam, çoğumuz beğenmiyoruz, ama niye bir de araya 2. firmayı sokarak hata riskini artırasın ki? - 13-06-2007, 12:11:49Angelside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün 2 bugun 1 defa daha aradım sildiklerini öğleden sonra ttnet den işlem gerçekleştirebileceğimi söylediler. Her seferinde farklı bi eleman çıktığı için hepsi tamm işlemi gerçkleştirdik diyor sonra tekrar arıyorum silin dediğim işlem gene karşıma çıkıyor
evrak flan yok imzalanan sadece ufak bi tel görüşmesi o kdarTurkPhp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-06-2007, 19:12:25Üyeliği durdurulduişte ben araya 2. bir adamı *******. Sokmak zorundayım kalitede burda işte.Bak sana söyle bişey söyleyim.Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bi reseller kullanıyordum. adamın sunucusu var sunucuyu aldıgı yeri biliyorum. orasıda reseller satıyor.orda fiyat daha ucuz ama ben gene o adamdan 20 ytl fazla verip alıyordum.
Çünkü burda destek sistemi işe giriyordu.
Sen Dc mail atacaksın. Dc gelen maillere gore sıralama yapacak. Senin sıran gelecek. Sorun belli sunucuda bir bölüm disable enableye cevrilecek baksan 10 dk sürer. Senin mailin 5 saat sonra okunuyor.
Okuyan eleman stajer anlamıyo bu işten sonra 1 saate onu yapması sürüyo al sana 6 saat. ben reseller aldıgım yerden 10 dk da adam hem msn de hem cepten veya sabit telden ulaşabiliyorum. demekki burada hizmet önemli.
Senin ttnette sorunun olduğunda ttnet söyleyeceksin ttnet zaten baba ya.Takmayacak seni senin sorunun 20 saate giderecek ama smile adsl söyleyeceksin adam sana muhtaç ya 20 saatlik işi 2 saate halledecek..
Çünkü senin gibi sorunu sorupta soruların sırayla çözülmesini beklemeden direk 5 10 kat yukarıdan hizmet vermeye başlayacak.Destek sisteme cabuk ulaşım. Az musteri olduğu için cabuk ilgilenme v.s
Burda Ttnette sorun olunca senin resellerin kapanacak. Reseller (1.firma)aradan cıkartalım. sunucu aldın.sunucu( 2.firma ) aradan cıkartalım.sonra DC (3.firma )kuralım onuda aradan cıkartalım. İnternet sağlayıcısı (4.firma) neden biz manyakmıyız 4 tane firmayı goze alıyoz. hepsini aradan cıkartalım. Ttnet (5.firma) onuda aradan cıkartalım..Kendimiz kuralım değilmi
Her hizmette müsteriye ilgi ve calısan o firmayı yükseltir.İstersen sen reseller saglayıcısı ol. Sunucudan fazla para kazanırsın.Gerekirse..
Örnek: Turkticaret şuan onun kullandığı hat ttnet bizimde aldıgımız dc ttnet neden o adam bizden fazla hosting satıyor.Çünkü ticaret yapıyor hizmet veriyor. Bizim Dc mizde sorun olurken onun aldığı dc de sorun olmuyor o Dc de ttnet kullanıyor anlatabilmişimdir umarım.. - 08-03-2008, 02:25:16Benzer uygulamı Türk telekomda sıklıkla yapıyor. Örneğin yeni bir telefon hattı almış. Yalnız müsteri smile adsl abonesi olmak istiyor. Aldığı telefon numarası eskiden bir ttnet adsl kullanıcısına ait olduğu için, Müşteri smile adsl ye abone olamıyor. Sorun tamemen Türk Telekomun alt yapısı ile alakalı. Eğer bir telefon numarası için adsl ön kayıt alındıysa o port rezerve edilmiş oluyor. Haliyle baska bir iss bu port için talepte bulunamıyor. Yada ttnet yeni numaralarda Adsl aboneliği olmadığı halde adsl aboneliği yoktur ibaresini kaldırmadığı için başka bir iss bu portu rezerve edemiyor. Her ne kadarda smile Adsl ye kızsanızda sorun telekomun
Alt yapı onun Kulanılan sistem yazılım her bişi Türk telekomun işin başını ttnet cekiyor. Ama bunları bilen olmadığı için herkes yorum yapıyor. şirkette smileadsl kullanıyorum evimde ttnet , ttnette yasadığım sorunların aynısı smileadsl de de yasıyorum. Yani yok efendim bu daha iyi yok efendim bu daha kötü gereksiz polimikler. Neticede interneti veren telekom
