• 12-06-2007, 18:52:55
    #10
    Tüketici derneği vs. felan şikayet edin...silmezlerse iyice araştırıp dava açın..terbiyesiz heriflere bak ya.....birsürü şikayet varmış bu konuda zaten...
  • 12-06-2007, 21:20:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    evet bu konuda çok şikayet okudum bende.
    umarım başarırsın arkadaşım bu konuda çok şikayet aldıklarını fln söle hoş biliorlardır ama yine de sende bildiğini belli et bence
  • 12-06-2007, 21:30:34
    #12
    Smile ADSL İzmir'de Hatay'da var. Ama onlar bir şey yapamaza. hemen tt'dan belge böyle olduğuna dair ve tazminat davası aç. Nasıl bekletirler seni anlamıyorum. Ulen A.B.D'de olsa trilyon tazminatı götürmüştün ne biçim ülke ya töbe töbe

    Edit: Avatarım'daki resim Smile ADSL, TTNET ve türevlerine gitsin..
  • 12-06-2007, 21:34:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    beyler özel firmalara güven olmaz devlet babadan şaşmıcan yavaş mavaş çalışırlar ama sonuçta sağlam çalışırlar devletin verdiği hizmet ne kadar kötü olursa olsun garantili hizmettir kardeşim
  • 12-06-2007, 22:29:36
    #14
    Aydın Doğan'la iş yapılır mı.SmileAdsl ilk çıktığında bir kaç arkadaş sordu Murat sence alalım mı diye sordu işin ucunda Aydın Doğan varsa uzak durun demiştim haklıda düşünmüşüm.
  • 12-06-2007, 23:58:16
    #15
    Kurumsal PLUS
    1 tane memnun görmedim smileadsl'den.

    philips modem diye reklam yapıp moktan bi marka bişi filan getiriyolarmış.

    hep diyorum ya, ttnet ana servis sağlayıcı varken niye gidip bayilik olan smileadsl alırsınız ki.. almayı geçin arkadaş sadece bilgi alarak bile ne duruma düşmüş..

    hoş ttnet de pek iyi bişi değil de.. hiç olmazsa ana servis sağlayıcı..
  • 13-06-2007, 01:16:15
    #16
    Ne demek silmiyorlar, ortada imzalanmış bir belge mi var, yoksa konuşmaları mı kayda alıyorlar bankalar gibi. Başıma böyle bir şeye gelecek, o kaydı silmeyen elemanı bulurum, ben yargıç o suçlı hesabı, anında yerinde mahkeme, combol, minor, combo...
  • 13-06-2007, 01:24:12
    #17
    En kısa zamanda sana yakın bir adliye içerisinde baro ya uğra ve şikayetini bildir. hemen ilgileneceklerdir.
  • 13-06-2007, 04:50:57
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bello ttnet devletin değil özel sektör oda smile adsl kurban olmamız lazım o adamlar çıkmasa ttnet tekeli koyacak istediği fiyatı sunacak.

    Ttnet süpermiş gibi konuşmayın allahını severseniz. Daha sizin gibi birçok kişini haberi yok imzaladığınız sözleşmelerden.

    Adamlar diyoki ttnet gelin size adsl modem ve 2 ay ücretsiz kullanın adamlar sadece bunu söyluyo detay sözleşme arasında kimse okumuyo sonra 2 yıllık mecbur kullanacam diye size sözleşme imzalatıyolar 2 yıl istersen git internet kullanma kapatamazsın gene para ödeyeceksin.
    (adsl yeni bağlatanlar dediklerimi bilmeyenler kontrol edin bakıyım)
    Smile , superonline kurban olayım ki önümüzde bize tekel koymuyolar.. İndirimli kullanabiliyoruz.


    http://www.sikayetvar.com/index.php?...level=3&id=222