Smile ADSL İzmir'de Hatay'da var. Ama onlar bir şey yapamaza. hemen tt'dan belge böyle olduğuna dair ve tazminat davası aç. Nasıl bekletirler seni anlamıyorum. Ulen A.B.D'de olsa trilyon tazminatı götürmüştün ne biçim ülke ya töbe töbe

Edit: Avatarım'daki resim Smile ADSL, TTNET ve türevlerine gitsin..