Ben Yandım Sizde Yanmayın [SmileAdsl]
23
●2.674
- 12-06-2007, 18:52:55Tüketici derneği vs. felan şikayet edin...silmezlerse iyice araştırıp dava açın..terbiyesiz heriflere bak ya.....birsürü şikayet varmış bu konuda zaten...
- 12-06-2007, 21:30:34Smile ADSL İzmir'de Hatay'da var. Ama onlar bir şey yapamaza. hemen tt'dan belge böyle olduğuna dair ve tazminat davası aç. Nasıl bekletirler seni anlamıyorum. Ulen A.B.D'de olsa trilyon tazminatı götürmüştün ne biçim ülke ya töbe töbe
Edit: Avatarım'daki resim Smile ADSL, TTNET ve türevlerine gitsin..
- 12-06-2007, 23:58:161 tane memnun görmedim smileadsl'den.
philips modem diye reklam yapıp moktan bi marka bişi filan getiriyolarmış.
hep diyorum ya, ttnet ana servis sağlayıcı varken niye gidip bayilik olan smileadsl alırsınız ki.. almayı geçin arkadaş sadece bilgi alarak bile ne duruma düşmüş..
hoş ttnet de pek iyi bişi değil de.. hiç olmazsa ana servis sağlayıcı.. - 13-06-2007, 04:50:57Üyeliği durduruldubello ttnet devletin değil özel sektör oda smile adsl kurban olmamız lazım o adamlar çıkmasa ttnet tekeli koyacak istediği fiyatı sunacak.
Ttnet süpermiş gibi konuşmayın allahını severseniz. Daha sizin gibi birçok kişini haberi yok imzaladığınız sözleşmelerden.
Adamlar diyoki ttnet gelin size adsl modem ve 2 ay ücretsiz kullanın adamlar sadece bunu söyluyo detay sözleşme arasında kimse okumuyo sonra 2 yıllık mecbur kullanacam diye size sözleşme imzalatıyolar 2 yıl istersen git internet kullanma kapatamazsın gene para ödeyeceksin.
(adsl yeni bağlatanlar dediklerimi bilmeyenler kontrol edin bakıyım)
Smile , superonline kurban olayım ki önümüzde bize tekel koymuyolar.. İndirimli kullanabiliyoruz.
http://www.sikayetvar.com/index.php?...level=3&id=222