1 tane memnun görmedim smileadsl'den.
philips modem diye reklam yapıp moktan bi marka bişi filan getiriyolarmış.
hep diyorum ya, ttnet ana servis sağlayıcı varken niye gidip bayilik olan smileadsl alırsınız ki.. almayı geçin arkadaş sadece bilgi alarak bile ne duruma düşmüş..
hoş ttnet de pek iyi bişi değil de.. hiç olmazsa ana servis sağlayıcı..