bello ttnet devletin değil özel sektör oda smile adsl kurban olmamız lazım o adamlar çıkmasa ttnet tekeli koyacak istediği fiyatı sunacak.

Ttnet süpermiş gibi konuşmayın allahını severseniz. Daha sizin gibi birçok kişini haberi yok imzaladığınız sözleşmelerden.

Adamlar diyoki ttnet gelin size adsl modem ve 2 ay ücretsiz kullanın adamlar sadece bunu söyluyo detay sözleşme arasında kimse okumuyo sonra 2 yıllık mecbur kullanacam diye size sözleşme imzalatıyolar 2 yıl istersen git internet kullanma kapatamazsın gene para ödeyeceksin.
(adsl yeni bağlatanlar dediklerimi bilmeyenler kontrol edin bakıyım)
Smile , superonline kurban olayım ki önümüzde bize tekel koymuyolar.. İndirimli kullanabiliyoruz.


http://www.sikayetvar.com/index.php?...level=3&id=222