Ttnet süpermiş gibi konuşmayın allahını severseniz.
smileadsl'in ya da diğer adsl sağlayıcılarının kendi altyapısı mı var? hepsi telekom'dan port alarak hizmet veriyorlar.. yani bir nevi reseller hepsi..
atıyorum xxhosting diye bir hosting firması var. bu firma dışında hiçkimsenin sunucusu yok. firmadan reseller almış adamdan 10$'a mı host alırsın yoksa 12$ verip firmanın kendisinden mi alırsın?
telekomda bi sorun olursa ortada ne smileadsl kalır ne bişi.. neti gidecek adamları arayacaksın sana "yapabileceğimiz birşey yok" diyecekler. telekom hata yapacak portun kapanacak. smileadsl hata yapacak portun kapanacak. telekomu beğenmiyorsun, tamam, çoğumuz beğenmiyoruz, ama niye bir de araya 2. firmayı sokarak hata riskini artırasın ki?