Angelside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne demek silmiyorlar, ortada imzalanmış bir belge mi var, yoksa konuşmaları mı kayda alıyorlar bankalar gibi. Başıma böyle bir şeye gelecek, o kaydı silmeyen elemanı bulurum, ben yargıç o suçlı hesabı, anında yerinde mahkeme, combol, minor, combo...

dün 2 bugun 1 defa daha aradım sildiklerini öğleden sonra ttnet den işlem gerçekleştirebileceğimi söylediler. Her seferinde farklı bi eleman çıktığı için hepsi tamm işlemi gerçkleştirdik diyor sonra tekrar arıyorum silin dediğim işlem gene karşıma çıkıyor

TurkPhp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmi evraklarını al ve direk dava aç. zaten senin smile adsl ile görüşmelerin onlarda kayıtlıdır.
evrak flan yok imzalanan sadece ufak bi tel görüşmesi o kdar