Benzer uygulamı Türk telekomda sıklıkla yapıyor. Örneğin yeni bir telefon hattı almış. Yalnız müsteri smile adsl abonesi olmak istiyor. Aldığı telefon numarası eskiden bir ttnet adsl kullanıcısına ait olduğu için, Müşteri smile adsl ye abone olamıyor. Sorun tamemen Türk Telekomun alt yapısı ile alakalı. Eğer bir telefon numarası için adsl ön kayıt alındıysa o port rezerve edilmiş oluyor. Haliyle baska bir iss bu port için talepte bulunamıyor. Yada ttnet yeni numaralarda Adsl aboneliği olmadığı halde adsl aboneliği yoktur ibaresini kaldırmadığı için başka bir iss bu portu rezerve edemiyor. Her ne kadarda smile Adsl ye kızsanızda sorun telekomun Alt yapı onun Kulanılan sistem yazılım her bişi Türk telekomun işin başını ttnet cekiyor. Ama bunları bilen olmadığı için herkes yorum yapıyor. şirkette smileadsl kullanıyorum evimde ttnet , ttnette yasadığım sorunların aynısı smileadsl de de yasıyorum. Yani yok efendim bu daha iyi yok efendim bu daha kötü gereksiz polimikler. Neticede interneti veren telekom