orumcek, güzel diyorsun da teorikte kalıyor bunlar ancak. Pratiğe geçildiğinde ne servis var ne hizmet. Örneklerini arkadaşlar baya vermiş (sikayetvar.com). Onu geçtik resmen kişisel hakka gasp var. Ayıptır, yasaktır.