• 18-02-2010, 23:40:36
    #19
    timm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Soldakiler için canımı kanımı kazandığım herşeyimi uğrunda savaşmayı herşeyimden geçerim.

    Sağdakiler ise benim için mendil.Artık hangi yerime denk gelirlerse
  • 19-02-2010, 00:11:28
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bir kaç sübyan ergenlikten çıkamıyor diye ülkemi elden gidecek buna anca gülerim.
  • 19-02-2010, 00:12:04
    #22
    Bunlar kendilerine insanmı diyorlar insana benzer bir yanları yok bence tabi herkesin görüşü bir birini tutcak diye bişi yok ama genclik kötü yolda birisi Emo diyor birisi şekil diyor eskiden yolda serseri psikopat görünce bunlar insanmı diyordum vallahi onlar insanmış ama bunları görünce kaşında burnunda abuksubuk yerlerini deldiriyorlarya yok böle bişi yerşeyinde bir sınırı var nerde eskiler nerde o güzel insanlar nerde ?
  • 19-02-2010, 09:57:20
    #23
    secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kaç sübyan ergenlikten çıkamıyor diye ülkemi elden gidecek buna anca gülerim.
    Kesinlikle geçiş dönemlerinden başka birşey değil bunların %2 si ileride belki böyle kalabilir. Bence geriye kalanları arkasına bakınca güler veya utanır. Çevremde çok örneğinide gördüm. Bunun dışında en bağnazlar erken yaşta siyasete atılan gençler oluyor bana göre... Nedense doğruları görmemek gibi bir huyumuz var. Tek çözüm çok okuyup çok araştırmak
  • 19-02-2010, 11:37:47
    #24
    Geçenlerde metroya inerken yuvarlanıp aşağı düştüm. Epey de ayağım acıdı kalkamadım yerden. Bir baktım biri bana el verdi kaldırdı beni. Görünüşü ''emo'' denen tiplere benziyordu. ''Bir şeyin var mı kardeşim?'' dedi. Teşekkür ettim. O an 10 - 15 saniye yerde kalmıştım ve hiç kimse yardım etmemişti. Sizin sevmediğiniz ''emo'' tipli insan bana yardım etti. Dış görünüşleriyle değerlendirmemek lazım kimseyi.
  • 19-02-2010, 15:06:39
    #25
    Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenlerde metroya inerken yuvarlanıp aşağı düştüm. Epey de ayağım acıdı kalkamadım yerden. Bir baktım biri bana el verdi kaldırdı beni. Görünüşü ''emo'' denen tiplere benziyordu. ''Bir şeyin var mı kardeşim?'' dedi. Teşekkür ettim. O an 10 - 15 saniye yerde kalmıştım ve hiç kimse yardım etmemişti. Sizin sevmediğiniz ''emo'' tipli insan bana yardım etti. Dış görünüşleriyle değerlendirmemek lazım kimseyi.
    dış görünüşleriyle + yaptıklarıylada bazen bunaltabiliyorlar insanları ama 3 5 emo denen yaratıklar yüzünden böyle kaybedileceğine inanmıyorum. ülkemizde okadar çok şey oluyor ki onları gösterseler keşke
  • 19-02-2010, 17:58:16
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi öyle giyinmekmi gerekiyo illaki? Herkezin zevki var şeyi var isteyen istediğini giyer istediği gibi saçını yapar biz güleriz o ayrı konu.
  • 20-02-2010, 00:55:28
    #27
    farklılıklara tahammülsüz bir gençlik var desek daha doğru olur

    (hepsi değil tabiki, belli kesim)

    türbana özgürlük diyen, diğer yandan emolara ölüm diyor , komik tezat

    ayrıca konu ikinci kere açılmış, buradan devam ediniz ltf
    https://www.r10.net/off-topic/549747-...bediliyor.html