Geçenlerde metroya inerken yuvarlanıp aşağı düştüm. Epey de ayağım acıdı kalkamadım yerden. Bir baktım biri bana el verdi kaldırdı beni. Görünüşü ''emo'' denen tiplere benziyordu. ''Bir şeyin var mı kardeşim?'' dedi. Teşekkür ettim. O an 10 - 15 saniye yerde kalmıştım ve hiç kimse yardım etmemişti. Sizin sevmediğiniz ''emo'' tipli insan bana yardım etti. Dış görünüşleriyle değerlendirmemek lazım kimseyi.