farklılıklara tahammülsüz bir gençlik var desek daha doğru olur
(hepsi değil tabiki, belli kesim)
türbana özgürlük diyen, diğer yandan emolara ölüm diyor , komik tezat
ayrıca konu ikinci kere açılmış, buradan devam ediniz ltf
https://www.r10.net/off-topic/549747-...bediliyor.html