Bunlar kendilerine insanmı diyorlar insana benzer bir yanları yok bence tabi herkesin görüşü bir birini tutcak diye bişi yok ama genclik kötü yolda birisi Emo diyor birisi şekil diyor eskiden yolda serseri psikopat görünce bunlar insanmı diyordum vallahi onlar insanmış ama bunları görünce kaşında burnunda abuksubuk yerlerini deldiriyorlarya yok böle bişi yerşeyinde bir sınırı var nerde eskiler nerde o güzel insanlar nerde ?