secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir kaç sübyan ergenlikten çıkamıyor diye ülkemi elden gidecek buna anca gülerim.
Kesinlikle geçiş dönemlerinden başka birşey değil bunların %2 si ileride belki böyle kalabilir. Bence geriye kalanları arkasına bakınca güler veya utanır. Çevremde çok örneğinide gördüm. Bunun dışında en bağnazlar erken yaşta siyasete atılan gençler oluyor bana göre... Nedense doğruları görmemek gibi bir huyumuz var. Tek çözüm çok okuyup çok araştırmak