• 18-02-2010, 22:07:07
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ülkeyi bu kişiler yıkamaz elbet ama görüntü çok kötü ben de karşıyım bu tür görüntülkere hiçbirşeyden haberleri yok ufacık dünyaları var ne vatan ne millet umurlarında değil.
  • 18-02-2010, 22:27:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merak etmeyin ben de sizler gibi vatanını çok seven birisiyim. Maalesef ben yeni nesilden sizler kadar umutlu değilim. Çünkü sokaklarda gördüğüm gençler daha kendilerini pisliğin içinden kurtaramıyor. Bu insanların bu ülkeyi kurtarmasını maalesef beklemiyorum.

    Onların o halini gördükçe inanın utanıyorum. Bu tür şeyler nasıl oluyor anlamıyorum fakat oluyor işte, utanıyorum. Onlar vasıfsız, nerede ne için bulunduğunu bilmeyen, 3-4 sene önce onların yerinde olan insanların görüşleriyle yaşamaya çalışan basit insanlar görüyorum. Onların bu emolardan hiç bir farkı yok.
  • 18-02-2010, 22:41:48
    #12
    timm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merak etmeyin ben de sizler gibi vatanını çok seven birisiyim. Maalesef ben yeni nesilden sizler kadar umutlu değilim. Çünkü sokaklarda gördüğüm gençler daha kendilerini pisliğin içinden kurtaramıyor. Bu insanların bu ülkeyi kurtarmasını maalesef beklemiyorum.

    Onların o halini gördükçe inanın utanıyorum. Bu tür şeyler nasıl oluyor anlamıyorum fakat oluyor işte, utanıyorum. Onlar vasıfsız, nerede ne için bulunduğunu bilmeyen, 3-4 sene önce onların yerinde olan insanların görüşleriyle yaşamaya çalışan basit insanlar görüyorum. Onların bu emolardan hiç bir farkı yok.
    Bize yakın tarihimizi unutturmaya çalışmıyorlarmı.Dışarıdan 10 kişi çevirin bunlardan 8 tanesi 1980 darbesini bilmez.
  • 18-02-2010, 22:45:30
    #13
    gençliktir hevestir, herşeyden önce resimdekilerin/atalarımızın uğruna savaştığı özgürlüktür. abartmamak lazım.
  • 18-02-2010, 23:01:20
    #14
    Konu bundan 1 ay önce açılmıştı. https://www.r10.net/off-topic/549747-...bediliyor.html
  • 18-02-2010, 23:20:20
    #15
    Bir ülkenin bir yüzü yoktur.Keşke olsaydı.Kurtuluş savaşında, yiğitlikler kadar kahpeliklerde vardır.İyiler kadar kötülerde vardır.Ogün neyse bugün de o var.Ancak daha özenti bir toplum, daha teknolojik bir toplum olarak var.Düzelecektir kişiler hayatın şamarını yeyince.Bu gençler bir darbe sonrası yetiştirilen yobaz toplumun eserleri, okula karşı cins ile ilişkiler için giden, hayattan beklentisi doğduğunun ertesi günü bitmiş gençler.
  • 18-02-2010, 23:21:45
    #16
    Birde bu var. Bu biraz daha mantıklı:
  • 18-02-2010, 23:29:48
    #17
    Genç nesil kurtarmasın biz kurtarırız ne olur ?.Onlar bozsun biz düzeltiriz ne olur?.Onlar war dedikçe biz var demeyi öğretiriz ne olur?.Gerekirse öğrenene kadar zorlar kafasına sokarız ne olur?.Onlar Atatürk'in Samsuna ne ile gittiğini bilmeseler ne olur?.Samsuna trenle gitti diyenleri Samsun'a gemi ile atsak ne olur?.

    Yeni nesil bozuksa ne olur?.

    Alıntı
    Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi, vazifen; Türk istiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır!
    Ben Türk istikbalinin evladı olarak kurtarmak için gerekirse canımı veririm.
  • 18-02-2010, 23:33:23
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    O kızların Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olduğunundan emin misiniz arkadaşlar?
    Belki Amerika'lılar, Hollanda'lılar?
    Ayrıca ikinci resimdeki de pek tatlıymış. Nazar değmesin, tü tü tü maşallah.