• 18-02-2010, 21:03:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yine bugün Facebook'ta rastladım. Bir kaç cümle ile yorumlarınızı alayım arkadaşlar.

  • 18-02-2010, 21:16:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bence çok yanlış, saçma büyük ihtimal kişiliksiz bir insan onu faceye koymuştur. Birinin hakkını napsak ödeyemeyiz. Hepimiz üzerinde hakları vardır. Benim hakkım helal olsun. Diğer taraf ise ülke genelini yansıtmaz bence yeni nesil GENEL olarak gelecek için umutluyum. 3-5 insanı ülke geneline yansıtmamak lazım.
  • 18-02-2010, 21:26:07
    #3
    Böyle karşılaştırma olmaz çok yanlış bence
    ruhları şad olsun atalarımızın
  • 18-02-2010, 21:27:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    çok saçma konuyu farklı yöne çekmeye çalışan bir resim anlamsız ve alakasız..
    bence o emo kızlar değilde başka şeyler yüzünden kaybediyoruz ah ahh.......
  • 18-02-2010, 21:33:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sol taraftaki resmin savaşla hiç alakası yok biliyor musunuz arkadaşlar.

    Fotoğrafı çeken adamla konuşup röportaj yapılmıştı çok seneler önce, 2 kişiyi tutup çevirdim resimlerini çektim falan demişti...
  • 18-02-2010, 21:45:57
    #6
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sol taraftaki resmin savaşla hiç alakası yok biliyor musunuz arkadaşlar.

    Fotoğrafı çeken adamla konuşup röportaj yapılmıştı çok seneler önce, 2 kişiyi tutup çevirdim resimlerini çektim falan demişti...

    o konuyu merak ettim bulup bizimle paylaşırsan seviniriz
  • 18-02-2010, 21:50:45
    #7
    Yapmayın hocam her milletin içinde çürük çarık vardır. Hemen ülke elden gidiyor muhabbeti başlamasın. Türk milletini bu tarz oyunlar deviremedi deviremez!
  • 18-02-2010, 21:57:20
    #8
    timm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine bugün Facebook'ta rastladım. Bir kaç cümle ile yorumlarınızı alayım arkadaşlar.

    Şunu sormak istiyorum;

    o zamanlar savaşla ülkeyi kazanmışız hala savaşıp sefillik içinde kalırsak ülke elden gitmeyecekmi ki 10 tane emo varsa 30 tanede siyasetle ilgilenen ülkesini seven gençimiz var.
  • 18-02-2010, 21:59:02
    #9
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu sormak istiyorum;

    o zamanlar savaşla ülkeyi kazanmışız hala savaşıp sefillik içinde kalırsak ülke elden gitmeyecekmi ki 10 tane emo varsa 30 tanede siyasetle ilgilenen ülkesini seven gençimiz var.
    Valla o konuda hiç emin değilim işte.Hangi partinin başta olduğunu bilmeyen mi dersin , genelkurmay ne demek bilmeyen mi dersin.Kaynıyo..