timm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine bugün Facebook'ta rastladım. Bir kaç cümle ile yorumlarınızı alayım arkadaşlar.

Şunu sormak istiyorum;

o zamanlar savaşla ülkeyi kazanmışız hala savaşıp sefillik içinde kalırsak ülke elden gitmeyecekmi ki 10 tane emo varsa 30 tanede siyasetle ilgilenen ülkesini seven gençimiz var.