Yine bugün Facebook'ta rastladım. Bir kaç cümle ile yorumlarınızı alayım arkadaşlar.
Şunu sormak istiyorum;
o zamanlar savaşla ülkeyi kazanmışız hala savaşıp sefillik içinde kalırsak ülke elden gitmeyecekmi ki 10 tane emo varsa 30 tanede siyasetle ilgilenen ülkesini seven gençimiz var.