hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şunu sormak istiyorum;

o zamanlar savaşla ülkeyi kazanmışız hala savaşıp sefillik içinde kalırsak ülke elden gitmeyecekmi ki 10 tane emo varsa 30 tanede siyasetle ilgilenen ülkesini seven gençimiz var.
Valla o konuda hiç emin değilim işte.Hangi partinin başta olduğunu bilmeyen mi dersin , genelkurmay ne demek bilmeyen mi dersin.Kaynıyo..