Bence çok yanlış, saçma büyük ihtimal kişiliksiz bir insan onu faceye koymuştur. Birinin hakkını napsak ödeyemeyiz. Hepimiz üzerinde hakları vardır. Benim hakkım helal olsun. Diğer taraf ise ülke genelini yansıtmaz bence yeni nesil GENEL olarak gelecek için umutluyum. 3-5 insanı ülke geneline yansıtmamak lazım.