Genç nesil kurtarmasın biz kurtarırız ne olur ?.Onlar bozsun biz düzeltiriz ne olur?.Onlar war dedikçe biz var demeyi öğretiriz ne olur?.Gerekirse öğrenene kadar zorlar kafasına sokarız ne olur?.Onlar Atatürk'in Samsuna ne ile gittiğini bilmeseler ne olur?.Samsuna trenle gitti diyenleri Samsun'a gemi ile atsak ne olur?.

Yeni nesil bozuksa ne olur?.

Alıntı
Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi, vazifen; Türk istiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır!
Ben Türk istikbalinin evladı olarak kurtarmak için gerekirse canımı veririm.